Elokuussa Kotkan Kantasatamaan avautuvan tapahtumien ja kohtaamisten keskuksen Satama Areenan palvelupäälliköksi on valittu Heikki Hytönen. Hytönen tuo mukanaan yli kymmenen vuoden kokemuksen hospitality-liiketoiminnasta mm. ravintola- ja tapahtuma-alalta ja palaa jälleen takaisin tuttuun Kotkaan.
Satama Areenan palvelupäällikön tehtävään haki yli 70 henkilöä.
”Olin iloisesti yllättynyt hakijoiden määrästä, saimme ennätysmäärän hakemuksia palvelupäällikön tehtävään. Hakijoiden monipuoliset taustat, pitkät kokemukset sekä korkea ammattitaito teki valinnasta haastavan. Heikki valikoitui tehtävään rautaisen ammattitaitonsa sekä vankan ravintola- ja tapahtuma-alan työkokemuksensa sekä laajojen verkostojensa ansiosta. Kevät on työntäyteinen ja elokuu koittaa pian, joten on mahtavaa että tiimi on täydentynyt – nyt mennään vauhdilla kohti tulevia tapahtumia.”, hehkuttaa Satama Areenan toimitusjohtaja Minna Nyman.
Valinnan jälkeen Hytönen kommentoi:
”Jo rekrytointi-ilmoituksen luettuani tuntui siltä, että tämä rooli on minua varten. Palaan muutamien muualla vietettyjen vuosien jälkeen töihin takaisin Kotkaan. Laadukas asiakaskokemus, viimeistellyt yksityiskohdat ja elämyksellisyys ovat minulle tärkeintä työssäni. Monipuolisia kumppanuuksia minulta Kotkasta ja maailmalta jo löytyy, aivan kuten sataman henkeen kuuluu, siispä hyppään energisenä mukaan uuden tekemiseen. Kohdataan Satama Areenalla!”
Hytönen aloittaa tehtävässään 17. huhtikuuta 2023.
Palvelupäällikkö tulee vastaamaan Satama Areenan tapahtumien ja päivittäisen toiminnan onnistumisesta asiakasrajapinnassa yhdessä sidosryhmien ja yhteistyökumppaneiden kanssa ja muodostaa yhdessä myynti- ja tuotantopäällikön sekä toimitusjohtajan kanssa Satama Areenan johtoryhmän.
Jo julkaistut tapahtumat löytyvät Satama Areenan verkkosivuilta.