Etsimme tiimiimme markkinointisuunnittelijaa

Satama Areena on Kotkan Kantasatamaan elokuussa 2023 avautunut tapahtumakeskus, joka täydentää Etelä-Suomen tapahtumakeskusten verkostoa ja tukee tapahtuma- ja matkailuelinkeinon kasvua Kotkan seudulla, sekä pyrkii lisäämään kaupungin houkuttelevuutta, elinvoimaisuutta ja hyvinvointia. Satama Areena tarjoaa monipuoliset, muuntuvat tilat sekä laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut isoille ja pienille tapahtumille konserteista kokouksiin.

Oletko sinä markkinoinnin ammattilainen ja innostut monipuolisesta työnkuvasta ainutlaatuisessa tapahtumakeskuksen ympäristössä?

Etsimme nyt tiimiämme täydentämään markkinointisuunnittelijaa

Tehtävänkuva on monipuolinen ja vastuullinen, pitäen sisällään kokonaisvaltaisen markkinoinnin ja viestinnän tehtävät.

Tässä tehtävässä työskentelet osana Satama Areenan moniammatillista tiimiä, itsenäisessä vastuullisessa roolissa. Vastuualueena markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu ja toteutus sekä B2B, että B2C asiakkaille. Keskeisiä vastuita ovat sisällöntuotanto monipuolisesti eri kanaviin ja kanavien ylläpito, kanavastrategia ja ostopalveluiden tuloksellinen ja kustannustehokas hallinnointi sekä yhteistyöverkoston maksimointi. Luot sisältöä sosiaalisen median kanaviin sekä päivität verkkosivujen sisältöä.  Vahva kokemus digitaalisesta markkinoinnista on tässä työssä välttämätöntä. Sinulla tulee olla kokemusta brändin rakentamisesta ja visuaalisesta markkinoinnista sekä hyvät vuorovaikutustaidot. Työskentelet sujuvasti paineenalaisessa, jatkuvasti muutoksen alla olevassa ympäristössä. Sinulla pysyy langat hallussa, olet järjestelmällinen ”hands on” tekijä.  Lisäksi työsi ydintä on myös markkinointitulosten analysointi sekä toimenpiteiden ja taktiikoiden optimointi. Teet töitä tiiviissä yhteistyössä Satama Areenan myyntitiimin kanssa ja raportoit toimitusjohtajalle.

Vastaat markkinoinnin vuosisunnitelman luomisesta ja päivityksestä, sekä toimenpiteiden toteutuksesta ja tuloksellisuudesta. 

Olet myynti- ja tulosorientoitunut tekijä, joka tunnistaa digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksia ja osaa muuttaa ne käytännön toimenpiteiksi ja taktiikoiksi. Käytät sujuvasti ja monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin eri työkaluja kuten Meta, Google Ads, analytiikka ja uutiskirjealustat sekä verkkosivujen sisällönhallinta. 

Tämä tehtävä sopii hyvin henkilölle, jolla on vahvaa, ajantasaista kokemusta sisällöntuotannon tehtävistä vähintään 5 vuoden ajalta, esimerkiksi mainostoimistosta. Ymmärrys tapahtuma-alasta ja sen markkinoinnista katsotaan eduksi. Persoonaltasi olet kehittämishaluinen, utelias ja toimeen tarttuva. Sinulla on myös hyvät IT-taidot sekä sujuva suomen ja englannin kielen taito. Olet valmis heittäytymään ja toimimaan myös muissa, tapahtumiin liittyvissä tehtävissä osana tiimiä.

Tarjoamme:

  • monipuolisen ja itsenäisen työtehtävän uniikissa työympäristössä, kiinnostavan ja monipuolisen tuotteen parissa

  • työtäsi tukevan tiiviin ja dynaamisen, moniammatillisen työyhteisön

  • joustavan työajan ja mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön

  • ajantasaiset työvälineet

  • mahdollisuuden oman osaamisen kehittämiseen

Työsuhde on kokopäiväinen ja toistaiseksi voimassa ja alkaa sopimuksen mukaan.

Joko kiinnostuksesi heräsi tai haluatko vielä lisätietoja?

Klikkaa itsesi mukaan tähän ainutlaatuiseen työtilaisuuteen ja jätä hakemuksesi helposti ilman CV:tä vastaamalla linkin takaa löytyviin kysymyksiin viimeistään 10.11.2025. Voit liittää hakemukseesi halutessasi myös 2-3 minuutin pituisen esittelyvideon.

Käymme läpi hakemuksia jo hakuaikana. Kannattaa siis lähettää hakemus mahdollisimman pian.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Toimitusjohtaja
Kati Paasi, 040 710 4080
kati.paasi@satama.fi
soittoaikoja 22.10.2025 klo 09.00-10.00, 27.10. klo 09.00-10.00, ja 4.11. klo 10.00 – 11.00

Jaa somessa